perjantai 22. maaliskuuta 2013

Löysäilyä, itsensä tutkiskelua

Joo aika usein nyt tulee näitä "motivaatiota etsimässä" kirjotuksia.
Sen vuoksi ei ole tullut kirjoitettua koska en ole 100% noudattanu dieettiä, eikä se paino laske niin HURJAA vauhtia kuin voisi.

Mutta ei huoli, laskee se silti! ;) Viime maanantaina paino oli 68kg. Eli 8kg karistettu vuonna 2013.
Ja mitatki on pienenemään päin, käsivarsista alkaa viimein lähtä.

Mulla ei suju tämä "yksin" dieettailu. Mä tarvisten sen jonku "valvomaan" ja ylläpitämään kuria, ja tsemppaamaan myös. Eli harkitsen FitFarmin uutta 2.3 alkavaa Superdieettiä.
Ja noh, en harkitse enään, mä alotan sen. Haastoin myös hyvän ystäväni mukaan tuohon dieettiin, joka on 2 lapsen jälkeen hyvin tyytymätön omaan ulkomuotoonsa. Ja tarvitsee apua.

Mun mies varmaan sekoaa kun kerron alottavani uuden dieetin, sillä olen viimeiset 2 viikkoa ruikuttanut "mää en jaksa enää näitä ruokia, yhyy" :D

Iso ongelma on nyt tällä yksikseen dieettaamisella on ollut se etten kykene hillitsemään itseäni herkuilta. En saa itsenäni kieltäytymään, en sitten millään.
Kun edellisen superdieetin aikana en sormen päälläkään koskenut herkkuihin (okei leivoin tyttärelle synttärikakun, mut muuten). Eli pitää olla joku selkee juttu ja se auktoriteetti tai vastaava jolle olen tilivelvollinen, olemassa se jokin taho joka muistuttaa ja tsemppaa "jaksaa jaksaa vielä!".

Ihan överiksi siis en ole vetänyt, todellakaan. Muutosta entiseen on tapahtunut kyllä. Mutta tässä asiassa pitää vielä tutkiskella itseään ihan tosissaan.

Mittanauhan kanssa leikin tuossa aamutuimaan ja laitoin alkumitat ympärilleni. Kylläpä vaan jäi tyhjää ilmaa mittanauhan ja nahkan väliin! Ihan huimasti. Ja selkämakkarat ovat todellakin poissa.


Mikä tärkeintä, kun katson itseäni peiliin, hymyilen enkä koe itseäni rumaksi :)


Otetaan miehen kanssa bikinikuvia tänään tai huomenna, lisään ne ja tänhetkiset mitat. Kaivan esille myös kuvan ennen raskautta. Katsoin sitä taannoin, ja olen ollut TOSI hoikka. Ja muistelen tuolloin ajatelleeni itseäni lihavana... Uskomatonta miten mieli toimii.

2 kommenttia: