lauantai 26. tammikuuta 2013

Synttäreiden tarjoamat houkutukset

Mä olen nyt löysäillyt treenien ja syömisten suhteen.
Olen järjestellyt tyttären 1.wee hulinoita, jotka oli tänään.





Ja ei, en ole syönyt kakkua, poropiirakkaa, emmiviipaleita tai kääretorttua. En edes maistanut, vaikka kakun ja piirakan tein itse.

Koska olen siivonnut ja järjestänyt kämppää, ja muuten vaan hössöttänyt, on syömiset venyneet. Väsyneenä sitten nopeasti vaan kasannut jotain tai vetäny protskupatukan nassuun. Myös veden juonti on jäänyt ihan hunningolle.

Treenejä en ole vetänyt yhtään.

Olen nyt vaan keskittynyt tuon neitokaisen vieraille tarjottaviin eväksiin, joita itse en voi syödä. Otan sitten viimeisen palan kakkua, ja pakastan. Syön sen sitten kesällä vaikka :)

Huomenna on sitten paluu "arkeen" kunhan loputki synttärivieraat käyvät, ja ajattelin vetaista viime hetken treenit ennen maanantain punnitusta.

Myönnän että tuli välissä mieleen että otan nopeasti vaan palan piirakkaa ja yhden kääretorttu palasen, ihan vain sen takia että saan nopeasti syötyä jotain. En sen nautinnon takia. Mutta ei tehnyt kyllä tiukkaa, leipoessa vaan meinasi vanhasta tavast putsata pöydän muruset suuhun ja kermaiset sormet nuolemalla. Mutta ei näin käynyt, käsi pysähty aina ennen huulia.

Eli SUPERDIEETTI elää edelleen! :)

JEEJEE HYVÄ MINÄ JEEJEE!









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti