tiistai 5. helmikuuta 2013

Kehitystä

Nyt on siis 5. viikko menossa Superdieettiä. Otin eilen painon ja mitat ylös, ja ukkokulta kuvasi mut bikineissä (edelleen ovat liian pienet! :D)

Paino oli edelleen 72kg. Vähän näytti viisari että menisikö 71kg puolelle, mutta ei kyllä se päätti pysyy 72kg.
Mitat oli tällaset:

                                       7.1                4.2
Vyötärö (napa):              99cm              97cm
Vyötärö (kapeinkohta):   83,5cm           80,5cm
Oikea käsivarsi:              32cm              31cm
Lantio:                            106cm            101cm
Oikea reisi:                     64,5cm            63cm      

Eli vihdoin ja viimein näin mittanauhalla muutosta! :)

Sitten kuvia:



Eli ylempi kuva on eiliseltä, alempi 7.1 otettu.
Sivuprofiilita näkee kaikista parheiten että vyötärö on kaventunut, ja maha siirtynyt alemmas :D

Se mitä huomasin näistä kuvista, niin mun oikea puoli on jotenki kummallinen. Kattokaa nyt tuota jenkkamakkaraa tosta luomesta alaspäin! Ja takaa samalta puolen mulla on toi läskimakkara johon saisi vaikka kynän väliin. Näyttää niinkuin olisin jotenki vinossa.

Eikö vain?

Selkäki pitäisi olla ihan suorassa. Alko tosi paljon häiritsemään, että onko mulla sit jalka jotenki pitempi toisella puolen vai mikä tollasen aiheuttaa.

Mutta painonpudotukseen. Toppahousuista menee helposti nappi kiinni, farkkujen kanssa pitää vyötä säätää ihan sika kireälle, että näyttää tosi typerältä ne jalassa. Rintsikoiden olkia piti säätää kireämmälle.
Tällasia pikku juttuja. Ja peilikuvasta erotan jälleen itseltä tuota vyötäröä, zumbassaki kehtaa itseään katsoa peilistä :D En koe enää sellaista inhon tunnetta kun katson peiliin, vaan oon ihan OKEI.

Nyt olisi 2kg saatava pois jotta olisin tavoitteessa. Mä löysin netistä uuden saliohjelman, sellaisen että voin jakaa ylä- ja alakropan treenin parille päivää, sitten 2 muuta treeniä voin tehdä sit superdieetin kotitreeniä tai kahvakuulatreeniä kotona. Selkiyttää ja helpottaa salilla käymistä, kun ei mene hitosti aikaa miljoonaan toistoon. Ja no simppelimmät liikkeet, laitteilla tai vapailla painoilla.

Eilen oli määrä mennä kaverin kaa salille testaan uutta ohjelmaa. Mutta hän ei sit päässy huonosti nukutun yön jäljiltä, päätin kuitenkin itse mennä (JESS HYVÄ MINÄ!) kello 19 jolloin PITÄISI olla salilla hiljaista...
No arvatkaa oliko? Laskin crosstrainerillä treenatessani että n. 30 henkeä oli rautaa vääntämässä plussana unohdin saliohjelman kotiin. Ja paska kännykkä ei edes saanu sitä  netistä näytettyä.
Mä sitten vetelin 30 minsaa kevyesti crosstarinerillä. En halunnut lähtä ulkomuistista vääntään ja olla hämmentyneenä keskellä muita salikävijöitä.

Huomasin jälleen että mun jalkoja alko polttaan kun poljin crossarilla. Viimeksi perjantaina teki samaa kun kävelin/juoksin juoksumatolla ja crossarilla. 20 min ja alko polttaan, kuin mun jalkapohjat olis yhtä rakkulaa.
Vissiin on paskat kengät vai mistähän voi johtua. Sukista? Ärsytti hulluna, oisin jaksanu muuten vielä huitoo menemään, mutta ei niin ei.

Tänä aamuna olisi ollut mahdollisuus käydä kuntosalilla klo 6, mutta nukuin tosi huonosti yön kun tytär herätti itkeskellen unissaan. Ja nyt mulla olis mahdollisuud tehdä jotakin, kun tyttö päikkäröi, mutta oon odottanu hetkeä kun pääsen rauhassa kirjottaan tänne blogiin, niin käytin sen mahdollisuuden.

Illalla olisi mahdollisuus käydä zumballa ja/tai salilla. Haluaisin käydä testaan tuota ohjelmaa, ja ehkä tällä kertaa pääsen kaverin kanssa yhdessä :) Mutta jotain teen joka tapauksessa, vaikka sitten sillä crosstrainerillä!



2 KG PITÄÄ LÄHTEÄ VIELÄ!!



1 kommentti: