sunnuntai 17. helmikuuta 2013

SUPERDIEETTI Loppu


Tänään on viimeinen päivä superdieettiä. Tänään ensi kerran aijon herkutella dieettiohjeiden ulkopuolelta synttäreiden merkeissä. Mutta aijon tehdä sen hyvin kohtuudella, ja syödä hyvin ennen lähtöä ;)

Mutta taas mies tarttui kameraan ja minä ahtauduin liian pieniin biksuihin. Tämmöseltä näytän:

17.2.2013


 


Alla tietty vertailu kuva miltä alussa näytin. Kyllähän mä ihan hoikistunut olen. Erityisen iloinen olen kun noi selkämakkarat alkaa olla kohta poissa, enää ei kynä mene tuonne oikeanpuolen selkämakkaran väliin. xD
Ja ryhtiäkin on tullut lisättyä.

Mitat oli tämmöiset:

                                       7.1                  17.2
Vyötärö (napa):              99cm              93cm
Vyötärö (kapeinkohta):  83,5cm           75,5cm
 Lantio:                           106cm            97,5cm
Oikea käsivarsi:              32cm              31cm
Oikea reisi:                     64,5cm           62cm      

Ja paino tosiaan on se 70 kg! Eli 6kg karistettu 5.1 lähtien, sd:n aikana 5 kg.
Välietappi tavoitettu ja palkinnoksi aijon käydä siellä hierojalla ensi kertaa elämässäni. Sitten jaksaa taas alkaa treenaamaan tauko viiko jälkeen.

Olen erittäin tyytyväinen :) Tästä on hyvä jatkaa.











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti