sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Motivaatio BOOST

Takana on kaksi raskasta, alakuloista viikkoa. Vaikka dieetin noudattamisessa ei ole ollut suurempia ongelmia, olen silti kokenut jonkinlaista epäonnistumista. Liikunnat on jääneet vähemmälle.

Vaan tänään se iski. Totuus.

Menin tänään zumballe ja oli ihan veto pois. Vieressä tanssineen vanhemman naisen kanssa mentiin aika samalla lailla samaa tahtia. Ei millään meinannut jalka nousta, teki mieli vain poistua ja kirota.
Kun tuntia oli mennyt 45 minuuttia, niin alkoi soida vanha biisi. Samainen biisi oli niiltä ajoilta kun aloitin zumbaamisen huhtikuussa 2012. Olin aivan riemuissani! Kroppa lähti liikkeelle täydellisesti, tein joka askelkuvion täydellä teholla ja olin erittäin iloinen. Se sama hymy joka yleensä zumbatessa tulee, oli taas kasvoillani.

Patistin sitten itseäni loppuajan heilumaan kuin viimeistä päivää. Kaikki irti!
Katsoin vanhaa lukiotuttua ja ihailin kuinka hän oli hoikistunut ja saanut lihaksia.
Ajattelin että minäkin haluan kokea muutoksen, jotta joku muu voisi mielessään miettiä
"ompas Keelya muuttunut" hyvään suntaan tietenkin :)

Kun lähdin kotiin, ymmärsin että kaikki on minusta kiinni. Minulla on kaikki mahdollisuudet muutokseen, kokonainen sali käytettävissä ja monenlaiset jumpat moneen kertaan viikossa. Ihana mies joka tukee erilaisissa päätöksissä ja se "helppo" lapsi.
En tarvitse ykkösluokkaisia treenikuteita tai superkenkiä saadakseni lihasta ja pudotettua painoa.
Minun ei ole pakko käydä InBody mittauksissa, voin nähdä muutoksen kuvistakin.



Minussa on se voima ja tahto, minun mieleni avulla voin muokata itseäni. Minun täytyy uskaltaa ja poistua mukavuusalueelta, ja kokeilla rohkeasti uusia asioita.

Tekosyyt voin unohtaa, aivan varmasti saan järjestettyä aikaa liikunnalle ja voimaharjoittelulle.

MINÄ OLEN KAIKEN AVAIN. MINÄ PYSTYN SIIHEN.

SE TÄYTYY VAIN TEHDÄ.



Olen lukenut muutamia blogeja jotka käsittelevät kuntosaliharjoittelua ja elämäntapamuutosta, terveyttä.
Itse olen haaveillut vuosia hyvästä kunnosta, miellyttävästä kropasta ja maratonin juoksemisesta.
Sporttisuus on niin kaunista.

Olen matkalla sporttisempaan minään. Ehkä jopa sinne maratonill,.

Mutta nyt tavoite on painaa 60 kg kesään mennessä. Sitten asetetaan uusia haasteita, ehkä se maraton.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti